28 stycznia 2023

Podsumowanie działań innowacji pedagogicznej z języka angielskiego

Podsumowanie działań innowacji pedagogicznej z języka angielskiego „Reading is magic!”w klasie 3 E okres I

 W ramach innowacji pedagogicznej z języka angielskiego „Reading is magic” uczniowie klasy 3 E w pierwszym okresie zapoznali się z trzema lekturami wydawnictwa Pearson :”Frozen”,”Toy story” oraz „Finding Dory”. Uczniowie w ramach zajęć Koła Języka Angielskiego, na którym jest realizowana innowacja, wykonali lapbooki prezentujące poznane słownictwo z książki „Frozen”: angry, dangerous, magic, melt, mountain, weak, scared, warm, hold. Nauczyli się także „lodowej” rymowanki w języku angielskim oraz dowiedzieli się co można zobaczyć na „Śnieżnym festiwalu w Japonii”.

  Z kolei lektura  bajki „Toy story” zainspirowała nas do wykonania klasowego plakatu utrwalającego poznane słownictwo takie jak: marbles, teddy bear, badge, fast, fly, high, smart, wing, presents, plane, laugh.

 Ostatnia nasza lektura w tym semestrze czyli „Finding Dory” umożliwiła nam poznanie zwyczajów zwierząt morskich, w szczególności ośmiornic a także przyswojenie takiego słownictwa jak: far, forget, path, reef, remember, shell, stingray, turtle, tank, whale.

  Dzięki działaniom innowacyjnym uczniowie mieli okazję poszerzyć swoje słownictwo z języka angielskiego, usprawnić pisownię wyrazów anglojęzycznych oraz nauczyć się angielskich rymowanek i piosenek. Dzięki innowacji nauka języka angielskiego była dla uczniów interesująca i angażująca.

                                                                    Opracowała: Małgorzata Przewoźnik